Zarządzenie Nr O.19.2021 Wójta Gminy Iwanowice z dnia 15 lutego 2021 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do oceny ofert na realizację w 2021 r. zadania z zakresu zdrowia publicznego oraz ustalenia regulaminu pracy Komisji.

Zarządzenie Nr O.19.2021 Wójta Gminy Iwanowice z dnia 15 lutego 2021 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do oceny ofert na realizację w 2021 r. zadania z zakresu zdrowia publicznego oraz ustalenia regulaminu pracy Komisji.

ZARZĄDZENIE Nr O.19.2021 Wójta Gminy Iwanowice z dnia 15 lutego 2021 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do oceny ofert na realizację w 2021 r. zadania
z zakresu zdrowia publicznego oraz ustalenia regulaminu pracy Komisji.

Na podstawie art. 13 pkt 3, art. 14 ust. 1 i art. 15 ustawy z dnia 11 września 2015 roku o zdrowiu publicznym (Dz. U. z 2021 r. poz. 183) oraz Zarządzenia Nr O.18.2021 Wójta Gminy z dnia 15 lutego 2021 r. w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu zdrowia publicznego w 2021 roku zarządzam, co następuje:

§ 1.

1. Powołuję Komisję Konkursową w celu zaopiniowania złożonych ofert na realizację zada
z zakresu zdrowia publicznego na 2021 r.

2. W skład komisji wchodzą:

1) Renata Cieślik – Przewodniczący Komisji

2) Paulina Czekaj – członek Komisji

3) Dorota Bartuś – członek Komisji

3. Zwołuję posiedzenie Komisji na dzień 8 marca 2021 r. w budynku Urzędu Gminy

w Iwanowicach.

4. Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.

5. Komisja, o której mowa w ust. 2, działa zgodnie z Regulaminem Pracy Komisji Konkursowej, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2.

Komisja ulega rozwiązaniu z dniem rozstrzygnięcia konkursu.

§ 3.

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Konkursowej.

§ 4.

Zarządzenie podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń
w siedzibie Urzędu Gminy Iwanowice oraz na stronie internetowej Gminy Iwanowice.

§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik nr 1

do Zarządzenia Nr O.19.2021

Wójta Gminy Iwanowice

z dnia 15 lutego 2021 r.

REGULAMIN PRACY KOMISJI KONKURSOWEJ

§ 1.

1. Członkowie Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonują powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.

2. Członkowie Komisji zobowiązani są do traktowania na równych prawach wszystkich podmiotów uprawnionych, ubiegających się o powierzenie realizacji zadania z zakresu zdrowia i prowadzenia postępowania w sposób gwarantujący zachowanie uczciwej konkurencji i jawności.

3. Członkowie Komisji zobowiązani są do zachowania w tajemnicy informacji z przebiegu prac Komisji, których ujawnienie może naruszyć ważne interesy oferentów i zasady uczciwej konkurencji oraz informacji związanych z przebiegiem postępowania, z wyjątkiem informacji zamieszczonych w ogłoszeniu o wyniku konkursu.

4. Do członków Komisji biorących udział w opiniowaniu ofert stosuje się przepisy ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256), dotyczące wyłączenia pracownika.

§ 2.

1. Zadaniem Komisji jest zaopiniowanie poprzez dokonanie analizy i oceny złożonych ofert na realizację w 2021 roku zadań z zakresu zdrowia publicznego w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii oraz przedłożenie Wójtowi Gminy Iwanowice do zatwierdzenia propozycji wyboru ofert najlepiej służących realizacji zadania.

2. Komisja podejmuje prace w obecności co najmniej dwóch członków.

§ 3.

Komisja rozpatruje oferty w ciągu 7 dni licząc od daty upływu terminu wyznaczonego na ich złożenie.

§ 4.

1. Otwarcie ofert następuje w Urzędzie Gminy Iwanowic.

2. Prace Komisji są protokołowane.

3. Protokół z przebiegu prac Komisji powinien zawierać m.in.:

1) oznaczenie czasu i miejsca pracy Komisji,

2) imiona i nazwiska uczestniczących w pracach członków Komisji oraz osoby protokołującej,

3) liczbę zgłoszonych ofert z podziałem na zadania,

4) wskazanie ofert spełniających warunki formalne określone w ogłoszeniu o konkursie,

5) wskazanie ofert niespełniających warunków formalnych, lub złożonych po terminie,

6) wskazanie ofert zaopiniowanych pozytywnie – ranking ofert kolejno według uzyskanej liczby punktów zaczynając od najwyższej oraz propozycja udzielenia dotacji ze wskazaniem wysokości proponowanej dotacji,

7) wzmiankę o odczytaniu protokołu,

8) podpisy członków Komisji.

§ 5.

W pierwszym etapie prac Komisja dokonuje oceny formalnej złożonych ofert, wykonując następujące czynności:

1) otwiera koperty z ofertami i numeruje oferty z danego zadania,

2) ustala, które z ofert spełniają warunki formalne określone w ogłoszeniu konkursu ofert,

3) odrzuca oferty, które nie spełniają warunków określonych wyżej lub złożone zostały po upływie wyznaczonego terminu,

4) przedstawia Wójtowi Gminy listę ofert, zawierających braki formalne, które dadzą się usunąć. Wójt Gminy wzywa oferentów do usunięcia tych braków w terminie wskazanym w ogłoszeniu.

§ 6.

1. W drugim etapie prac Komisja dokonuje oceny merytorycznej ofert spełniających wymagania formalne.

2. Ogólna ocena oferty stanowi sumę punktów przyznanych przez wszystkich członków Komisji za wszystkie kryteria ocen.

§ 7.

1. Komisja Konkursowa oceniając oferty stosuje się do zapisów pkt. 5 Załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr O. 19.2021 Wójta Gminy Iwanowice z dnia 15 lutego 2021 r.

2. Wzór karty oceny formalnej oraz merytorycznej stanowi Załącznik Nr 1 do ogłoszenia
o otwartym konkursie ofert z dnia 15 lutego 2021 r.

§ 8.

Protokół z prac Komisji wraz z pozostałą dokumentacją konkursową Komisja przedkłada Wójtowi Gminy Iwanowice.

Previous Zapraszamy do projektu Twój wybór-lepsza przyszłość

Pn: 8:00  – 17:00 
Wt – Czw: 8:00  – 16:00 
Pt: 8:00  – 15:00 

 

Media społecznościowe:

Numer konta bankowego:

17 8614 0001 0020 0000 1720 0034

Kontakt

Gmina Iwanowice,
ul. Ojcowska 11,

32-095 Iwanowice Włościańskie

woj. małopolskie, Polska

Adres skrzynki ePUAP

/906q6gbxwt/skrytka

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.

 
Ustawienia ciasteczek
Wyrażam zgodę
Nie wyrażam zgody
Polityka prywatności
Polityka prywatności
Nazwa ciasteczka WŁ/WYŁ

Polityka prywatności 

1. Informacje ogólne.

  1. Operatorem Serwisu  www.iwanowice.pl jest Urząd Gminy Iwanowice, 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie, ul. Ojcowska 11, NIP: 682-16-34-453,
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
    2. Poprzez zapisywanie  w  urządzeniach  końcowych  plików  cookie  (tzw. "ciasteczek").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego CETI s. c. ul. Pilotów 21/1, 31-456 Kraków, NIP: 958 16 07 285.

2. Informacje w formularzach. 

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP,)
  3. Dane z formularzy nie są udostępniane podmiotom trzecim bez zgody Administratora Danych Osobowych
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu informacyjnego.

3. Informacja o plikach cookies. 

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator hostingowy.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie – dział Ustawienia – sekcja Prywatność. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu mogą być wykorzystywane również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców, partnerów oraz przez zewnętrzne programy instalowane w postaci tzw. wtyczek – np. wtyczki społecznościowe serwisu Facebook.com lub innych.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera. 

  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku, gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe nie są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  5. Zebrane logi są przechowywane przez czas określony – 3 miesiące i służą jako materiał pomocniczy wykorzystywany do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do Administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych. 

  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie za zgodą Administratora Danych Osobowych lub osób których te dane dotyczą, jeśli zachodzi podejrzenie przestępstwa.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby lub Administratora Danych Osobowych.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
 

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę? 

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy najpopularniejszych przeglądarek internetowych / systemów tę, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Zapisz ustawienia
Ustawienia ciasteczek